Klacht: Geen trein

op 17 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Woensdag 16-08-2017 koop ik samen met mijn vriendin een dagretour Beek-Elsoo naar Maastricht. Na een dagje Maastricht willen wij om 21.46 de trein terug nemen. Op het station aangekomen staat er vermeld dat de trein wegens werkzaamheden niet zal rijden…. Er worden bussen ingezet. Bij navraag aan medewerkers en zoeken op het busstation geen bus te bekennen??!!
Gelukkig konden wij opgehaald worden door familie in Maastricht. Vind dit toch wel een klacht waard, gelukkig konden wij worden opgehaald aangezien wij in de buurt wonen. Voor reizigers die dit niet kunnen staan daar op een bus te wachten die er helemaal niet was!!

Ik was tevreden geweest als er een bus was geweest om ons naar huis te brengen....
Vergoeding van ons dagretour!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 17 augustus 2017 om 13:18 geantwoord

Beste Nancy Dieteren,

Vervelend dat de treinen niet reden gisteravond op je traject en dat er geen bus kwam opdagen. Het is natuurlijk niet leuk als je familie moet optrommelen om je te komen ophalen.

Ik heb het voor je nagekeken en er zijn wel bussen geweest op dit traject om reizigers te vervoeren.

Ik lees dat je graag je dagretour vergoed wilt hebben. Je kunt daarvoor een verzoek indienen via http://bit.ly/2wd4tb2.

Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van je ervaring met de treinvervangende. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2vdW5aL.

^WB
Arriva Webcareteam