Klacht: geen transfer service op luchthaven Dalaman bij aankomst

op 31 mei 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

wij hadden de volgende vlucht: AMSTERDAM Y CAI 106 14MAY 11:55 aankomst Dalaman 16:35
Bij aankomst bleek dat er geen busje stond om ons naar het hotel Hera in plaatje Kas te brengen. De reisleiding had geen informatie van Corendon Nederland gekregen dat wij met een eerdere vlucht zouden aankomen.
Ik heb vanuit Turkije met kantoor in Haarlem gebeld of wij een Taxi konden nemen en de rekening zouden kunnen indienen bij terugkomst. Antwoord was dat men niets voor ons kon betekenen. Heb daarna Hoofdkantoor in Lijnden gebeld en daar werd de hoorn erop gegooid. Toen maar naar Corendon kantoor Turkije gebeld, daar kreeg ik te horen dat men niet op de hoogte was van eerdere aankomst. Men heeft toen een busje geregeld, ook nav telefoon die de reisleiding al met het kantoor Turkije had gepleegd.
Het busje kwam om 19.30, DRIE UUR LATER.

Dat hoofdkantoor Corendon contact met mij opneemt en met een positief voorstel komt.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karin Serne