Klacht: Geen tracking bewijs

op 22 december 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede avond,

Ik heb een uur geleden een pakket afgegeven voor retourzending aan Bootz. NL. Deze wordt met UPS verzonden. Dit betreft een zaak aan de admiraal de Ruijterweg te Amsterdam. Na het afgeven werd mijn verteld dat er geen verzendbewijs wordt afgegeven in het geval van UPS pakketten. Op welke manier kan ik nu weten dat mijn pakket verzonden is? Als het pakket kwijt raakt, hoe kan ik het bedrijf dan bewijzen dat ik het wel verzonden heb?

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik een trackingscode ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 27 december 2017 om 08:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Allereerst onze excuses voor de vervelende situatie. Wij hebben uw klacht doorgezet naar het UPS Access Point Team met referentie nummer 1-80346889661 . Zij zullen uw klacht gaan onderzoeken en zij zullen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u opnemen aangaande uw klacht.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Voor al uw UPS Access Point zendingen kunt u ook contact opnemen met onze Klantenservice via 020-5040500

Alle klachten die gemeld zijn door SusanneKoornstra