Klacht: GEEN TOESTEMMING

op 22 september 2017 over Garantiebellen in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

OP 21 SEPT-2017 TELEF- CONTACT GEHAD MET MEDEWERKER VAN
GARANTIE BELLEN DEZE MAILDE MIJ DE VOLGENDE DAG ER STAAT IN VERMELD DAT IK BINNEN 7 DAGEN MOEST MELDEN OF IK AKKOORD GING IK HEB HIEROVER GEBELD MET DEZE PERSOON
DHR-RIK DE JONG EN MEEGEDEELD DAT IK GEEN GEBRUIK WILDE
MAKEN VAN GARANTIEBELLEN NA TELEF- CONTACT VERTELDE HIJ
DAT DIT NIET MOGELIJK WAS EN DAT IK 1 JAAR ER AAN VAST ZAT

Gewenste Oplossing:

WANNEER ALLES OPGELOST IS EN VAN GARANTIEBELLEN VERLOST BEN

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Garantiebellen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Garantiebellen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door WARTS