Klacht: geen toegang

op 19 december 2012 over Spelpunt Bingo in de categorie Internet Games

vanmorgen de pagina gestart niets aan de hand,eruitgegaan en afgesloten,kan ik er met geen mogelijkheid meer in.krijg steeds de melding webpagina kan niet worden gevonden ook niet via google chrome.Java al geupdate maar niets helpt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dat ik weer gewoon op spelpunt kan spelen,ben ziek en dit was mijn tijdverdrijf

Bericht van Spelpunt Bingo

6 jaren geleden - Beste Speler, We vinden het erg vervelend om te horen dat je laadproblemen hebt gehad tijdens het spelen van onze spellen. We hebben jouw melding goed ontvangen en zullen deze kwestie gaan onderzoeken. Problemen met laden kan verschillende oorzaken hebben. Daarom hebben we hieronder de meest voorkomende oorzaken op een rijtje gezet: Verouderde versie van Java. Spelpunt raadt aan altijd de nieuwste versie van Java te gebruiken. Zorg wel dat je eerst alle oude versies van Java verwijderd hebt, voordat je de nieuwe installeert. Dit doe je via START > Configuratiescherm > Programma's en Onderdelen. De nieuwe Java versie kun je downloaden via www.spelpunt.nl/java. Op www.spelpunt.nl/java/testkun je testen of je de nieuwste versie van Java hebt. Je browser werkt niet goed samen met Java. Je kunt dan het beste even testen of het met een andere browser wel lukt om in te loggen. Wij raden hiervoor Google Chrome aan. Je kunt Google Chrome downloaden via http://www.google.com/chrome. De virusscanner blokkeert Java waardoor het inloggen niet lukt. Schakel in dat geval je virusscanner even als test uit en log in op Spelpunt. Als je nu wel kunt inloggen, dan veroorzaakt je virusscanner het probleem. Mocht je deze tips hebben uitgeprobeerd en nog steeds problemen hebben met laden, laat dit ons dan weten. We helpen je dan graag verder! Het Spelpunt Team werkt er hard aan om ervoor te zorgen dat al onze spellen goed werken op verschillende computersystemen en internetverbindingen, zodat iedereen van onze spellen kan genieten. Je kunt ons bellen op 070-4272970 waar een van de medewerkers je te woord zal staan. Groetjes, Het Spelpunt Webcare Team

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spelpunt Bingo in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spelpunt Bingo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spelpunt Bingo

Heeft op 20 december 2012 om 16:03 geantwoord

Beste Speler,

Zou je ons kunnen bellen op 070-4272970?

Met vriendelijke groeten,
Het Spelpunt Team

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Spelpunt Bingo beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht jorna11

6 jaren geleden - Erg snel en vriendelijk geholpen,namen de tijd voor je Fantastisch

Alle klachten die gemeld zijn door jorna11