Klacht: Geen Tickets

op 07 augustus 2017 over Directferries.nl in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dames/Heren,
Eigenlijk geen klacht maar opmerking:
6 /7/17 geboekt Athene naar Naxos v.v. Geen tickets ontvangen,alleen reserveringsnummer van Ferrycompany Seajets ontvangen.Zojuist gebeld met Seajets,m’n reserveringsnummer opgegeven en alles is keurig betaald door Direct F en tickets ophalen op 9 september a.s. voor zowel heen als terugreis,dus zelf een beetje initiatief nemen,als je goedkoop wilt reizen,anders naar reisburo gaan,krijf je tickets gelijk mee
P.Bakker

Gewenste Oplossing:

Door zelf meer initiatief te tonen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Directferries.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Directferries.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marianne.marianne@kpnmail.nl