Klacht: Geen terugname van defect kledingstuk

op 21 december 2017 over Bershka in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben vandaag naar de bershka in Zwolle gegaan omdat ik een broek heb gekocht waarvan de rits heel stroef is. En medewerker en de manager hebben mij geholpen en ze ginden het niet een goeie reden voor een nieuwe of teruggave van het bedrag. Ik vind dit heel erg onzin want het is een kledingstuk wat niet voldoet aan de eisen. Als ik op schol naar het toilet ga dan kan ik daarna niet eens de gulp sluiten. Ik vind dit niet acceptabel. Het is een defect van het kledingstuk dus ik vind dat ik recht heb op teruggave van het bedrag waarvoor ik de broek gekocht heb.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik de broek terug kan brengen en mijn geld terugkrijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bershka

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bershka nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bershka_klacht23