Klacht: Geen teruggave ontvangen zonnepanelen

op 08 juni 2021 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Tot op heden heb ik nog steeds geen teruggave mogen ontvangen voor de opbrengst van mijn zonnepanelen.
Wel werd er een bedrag van €7500 afgeschreven, waardoor ik geen boodschappen meer kon doen.
Gelukkig heb ik mijn eigen geld terug ontvangen.
Alleen tot op heden geen teruggave van de teruglevering.
Normaal gesproken zou dit min. €600 zijn, met mijn tuin op het zuiden.
Ook heb ik na telefonisch contact nog steeds geen specificatie ontvangen van mijn opbrengst en eind afrekening.
Zeer moeilijk te bereiken!

Zodra ik de specificatie heb ontvangen met het daarbij horende bedrag op mijn rekening.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

Bericht van Oxxio

1 maand geleden - Goedendag, Ik kan goed begrijpen dat u hier meer duidelijkheid over wilt hebben. Ik zie dat er in de laatste correctienota 1111 kWh aan teruglevering is meegenomen. U kunt dit terugvinden op pagina 3 van de nota. Dit is echter gebaseerd op overeengekomen standen die we vanuit Enexis hebben ontvangen. Het kan dus zijn dat dit afwijkt van de daadwerkelijke teruglevering. Ik zie dat u destijds bent overgestapt naar een andere leverancier. Zij hebben dezelfde standen als beginstanden gebruikt die wij als eindstanden hebben gebruikt. Wanneer u toch meer teruggeleverd heeft dan de 1111 kWh die wij hebben meegenomen, zal het restant op de jaarnota bij uw huidige leverancier worden meegenomen. Heeft u de laatste correctienota van ons ontvangen? Zo niet, dan kan ik deze nog even nasturen als u dat wilt. Met vriendelijke groet, Mitchel, Oxxio Webcare

Reactie van de melder van de klacht Loisgirl

1 maand geleden - Hartelijk dank voor uw reactie! Ik heb hier een aantal maanden geleden ook al om gevraagd per telefoon en tot op heden niets ontvangen. Ik zou heel graag een specificatie willen ontvangen van de eindafrekening. Alvast bedankt!

Bericht van Oxxio

1 maand geleden - Goedendag, Zojuist heb ik de correctienota naar u gemaild. Mocht u hier nog verdere vragen over hebben dan verneem ik dit graag. Ik wens u voor nu alvast een fijne avond toe. Met vriendelijke groet, Mitchel, Oxxio Webcare

Reactie van de melder van de klacht Loisgirl

1 maand geleden - Hartelijk dank, alleen deze heb ik al. Het gaat me om de gespecificeerde eind nota waar de teruglevering van mijn zonnepanelen op staat. Dat zie ik nm nergens terug. Bvd,

Bericht van Oxxio

1 maand geleden - Goedendag, Op pagina 3 van de nota die ik u gemaild hebt vindt u de totale teruglevering terug. In de dal uren is er 482 kWh teruggeleverd, op de normale uren was dit 629 kWh. Op pagina 6 van de nota ziet u een uitgebreider overzicht hiervan. Ik hoop u zo voldoende te hebben kunnen informeren. Met vriendelijke groet, Mitchel, Oxxio Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Loisgirl