Klacht: Geen teruggave ontvangen na annulering

op 23 juni 2015 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ruim binnen de gestelde termijn aankoop van Euroland voucher, schriftelijk op 24-2-2015, geannuleerd.
Geen enkele reactie ontvangen van Groupon.

Gewenste Oplossing:

Restitutie aankoopbedrag

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 23 maart 2016 om 16:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw Kapteijns,

Bedankt voor uw bericht.

Door de drukte die wij hebben ervaren hebben wij u niet tijdig van een reactie kunnen voorzien, waardoor deze klacht is verlopen.

Wij gaan er vanuit dat uw kwestie inmiddels is opgelost door onze klantenservice medewerk(st)ers.
Indien uw kwestie nog actueel is helpen wij u graag verder.

Graag ontvangen wij hiervoor uw situatiebeschrijving in een geheel nieuw bericht o.v.v. uw controlecode.

Excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,
Groupon Customer Support

Heeft op 22 mei 2016 om 08:46 geantwoord

Klacht is niet opgelost, maar wordt domweg als verlopen beschouwd. Stijlloos

Alle klachten die gemeld zijn door WG Kapteijns