Klacht: geen terugbetaling van retourzending en verzendingskosten

op 31 augustus 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Geachte, ik heb op 04-07-2016 een retourzending gedaan en tot op heden heb ik nog geen terugstorting van de retourzending en verzendkosten ontvangen.Eerst zou alles op de rekening van de kredietkaart gestort worden doch om de verzendkosten te krijgen zou ik een pay-pal rekening moeten openen. Twee jaren geleden is mijn pay-pal bijna gehackt geweest en op aanraden van mijn bankinstelling maak ik geen gebruik meer van pay-pal. Inmiddels is er nog altijd geen terugstorting gebeurt op mijn rekening en de verzendkosten zijn als bonustegoed op mijn light in the box account gezet voor een periode van drie maanden. In bijlage vindt u al een deel van de gezipte berichten die ik al verstuurd heb, het hele bericht is meer als 2 Mb. Voor meer info kan ik alles langs e-mail doorsturen als u dat wil. Hopende op een goede afloop bedankt bij voorbaat.

Grtjs. Rudi

Geachte, indien mogelijk, de terugstorting van al de bedragen waar ik recht op heb van deze zending plus de terugstorting van de verzendkosten bij een vorige zending en niet via pay-pal plus de volledige verwijdering van mijn light in the box account.

Grtjs, Rudi

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 31 augustus 2016 om 20:20 geantwoord

Beste klant,

Bedankt voor uw reactie. De terugbetaling van €40.17 kan uit wettelijke gronden alleen via Paypal. Aangezien u heeft aangegeven dat u dat niet kan of wil, kunnen wij de terugbetaling enkel middels een Bonustegoed verwerken.

BonusTegoed van €40.17 zal binnen 2 dagen beschikbaar zijn onder Mijn Tegoed & Bonustegoed.
1. Dit Bonustegoed is te vinden in Mijn Account: Mijn Tegoed & Bonustegoed
2. De vervaldatum is 3 maanden vanaf vandaag.
3. De totaalprijs voor alle producten moet HOGER zijn dan de bonus waarde.
4. De betalingsvaluta moet identiek zijn aan de Bonustegoedvaluta.
5. Het verschijnt automatisch tijdens het betalingsproces als wordt voldaan aan de eis.
6. Bonustegoed kan niet worden opgenomen of vervangen door een terugbetaling in contanten.

Wij danken u voor uw begrip. Indien u nog andere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Carla
lightinthebox.com Klantenservice

Heeft op 31 augustus 2016 om 22:56 geantwoord

Geachte Carla van light in the box, dit is allemaal dikke zever dat gij zegt! Waar blijft de terugbetaling van € 87,75 van de retourzending van bestelling 1606190618409039 en waar blijft de terugstorting van de verzendkosten van bestelnummer 1606190524481753 van € 45,08 ???? Op het rekeningnummer van de kredietkaart zou de terugstorting toch gebeuren volgens jullie ???? EN HET BONUSTEGOED VAN € 40,17 KAN U VIA WETTELIJKE GRONDEN STEKEN OP EEN PLAATS WAAR DE ZON NOG NOOIT GESCHENEN HEEFT. Ik denk dat ik nog maar eens een stapje verder moet gaan!

geen dank bij voorbaat en geen vriendelijke groetjes,

RUDI.

Reactie van de melder van de klacht Mijnheer Schoonis

10 maanden geleden - Carla, hoe zit het nu met deze klacht ?????????

Reactie van de melder van de klacht Mijnheer Schoonis

10 maanden geleden - Carla, Ik wacht nog steeds !!!!!!!

Reactie van de melder van de klacht Mijnheer Schoonis

10 maanden geleden - Hey Carla, terugstorting ???????????

Alle klachten die gemeld zijn door Mijnheer Schoonis