Klacht: geen terugbetaling ontvangen voor geanuleerde besteling

op 10 juni 2021 over Uber Eats in de categorie Websites - Online eten bestellen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 23 mei 2021 een bestelling geplaats, deze werd geannuleerd. Nadat ik telefonisch contact heb opgenomen met de restaurant werd mij gezegd dat ik de bestelling opnieuw moest plaatsen en het bedrag van de geanuleerde bestelling die ik al had betaald word teruggesort. Ik heb vervolgens dezelfde bestelling opnieuw geplaatst en dus nog een keer hiervoor betaald.Maar ik heb tot nu toe mijn geld van de geanulleerde bestelling niet terug ontvangen. Ik vraag mij af wat voor boeferij dit is????

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn gestolen geld terugkrijg!!!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uber Eats

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uber Eats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Scrum