Klacht: Geen terugbetaling na retour

op 11 juli 2019 over Lots of goodies in de categorie Kledingwinkels

Ik heb mijn pakketje netjes binnen het termijn retour gestuurd en volgens de track en trace is het pakketje op 24 juni bij hun aangekomen maar heb mijn geld nog steeds niet terug. Heb al meerdere malen gemaild en via instagram ook berichten gestuurd maar helaas nog geen geld terug!!

Als mijn geld is terug gestort. Ik bestelbed daarna nooit weer!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lots of goodies over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lots of goodies in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lots of goodies een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lots of goodies

Heeft op 13 juli 2019 om 16:33 geantwoord

Hi Tessa,

Bedankt voor je bericht, we helpen je graag verder. Excuses voor de vertraging van je credit. We hebben het even nagekeken en we zien dat je ons mailtje met de vraag naar je ordernummer en geretourneerde spullen nooit hebt beantwoord. Vandaar dat het nog niet is gecrediteerd. We horen nog graag een reactie, zodat we het voor je kunnen crediteren.

Liefs,

Lots of Goodies

Heeft op 13 juli 2019 om 18:08 geantwoord

Die heb ik jullie allang toegestuurd!! En daarna nog weer 3 mailtjes of je op mijn bericht kan antwoorden!! Nogmaals mijn order nummer is ORD58459

Bericht van Lots of goodies

1 jaar geleden - Hi Tessa,Het geld is inmiddels overgemaakt. Excuses voor alle vertragingen.Liefs,Lots of Goodies

Alle klachten die gemeld zijn door tesssae