Klacht: Geen terugbetaling geretourneerd artikel

op 25 mei 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind maart een paar schoenen gekocht die niet goed zaten en teruggestuurd.
Zijn 6-4-2016 aangekomen in het Kiala sorteercentrum en ondanks mailtjes waar wel antwoord op kwam dat ik moest wachten, nog steeds geen geld.

Gewenste Oplossing:

Wanneer er van Koopjedeal € 69,- overgemaakt is op mijn betaalrekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 15 juni 2016 om 15:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Klant,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Ik heb het één en ander gecontroleerd omtrent uw retourzending.
Uw zending is reeds verwerkt door onze retouren-afdeling.
Uw gewenste oplossing is reeds uitgevoerd.

Door uitbreidingen in onze retour-afdeling kunnen uw retouren vanaf heden binnen maximaal 5 werkdagen, na ontvangst verwerkt worden. U ontvangt tevens vanaf heden ook bericht wanneer wij uw pakketje ontvangen hebben.

Vertrouwend erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Heeft u vragen of opmerkingen? Mijn collega's of ik helpen u graag verder!
Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nl/contact

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Alle klachten die gemeld zijn door Schoen13