Klacht: Geen telfoonverbinding

op 28 april 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er kan NIET gebeld worden op de vaste telefoonlijn via Caiway
Bedrijf is ook niet te bereiken. Storing wordt niet via de website gemeld
Wie gaat mijn misgelopen orders betalen en / of vergoeden ????
Is re zicht op herstel van deze klacht en zoja, wanneer ???

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als de klacht z.s.m. wordt opgelost.
Dus grrag vandaag weer normaal kunnen bellen via mijn vaste telefoonlijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 28 april 2016 om 13:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw Jongerius,

Zojuist hebben wij geprobeerd u te bereiken, echter kregen we geen gehoor. Wij hebben eerder vandaag helaas een storing ervaren met de telefonie, hierdoor waren uitgaande gesprekken inderdaad niet mogelijk. Inmiddels is de storing verholpen en is er te zien dat u weer uitgaande gesprekken kunt voeren. Wij bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak en hopen dat uw klacht zo naar tevredenheid beantwoord is.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

David
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door janrhoon