Klacht: Geen televisie, niet geholpen.

Jasperh op 31 oktober 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Geachte heer/ mevrouw,

Mijn partner en ik zijn gisteren naar flether hotel rijssen gegaan. Wij komen zelf uit haarlem maar na een stress volle maand dachten we gaan even een nacht relaxen. Even niks aan ons hoofd.

Na 2 uur rijden kwamen aan. De hotelkamer zag er goed uit alleen de tv deed het niet, toen wouden de receptie bellen deed de telefoon het ook niet. dus na alles vaak te proberen zijn mijn partner en ik naar de receptie gelopen.

Bij de receptie hadden we aangegeven dat deze 2 dingen het niet deden. De werd ons gezegt dat hij het ook niet wist en ons niet veder kon helpen. Dus we konden niks kijken. Denkje even samen te ontspannen.

Ik werk vaak nachtdiensten en mijn partner overdag en nu waren een dag vrij dachten we samen te genieten maar we gingen op tijd naar bed want we konden samen ook niks kijken.

En er kon ook niks aan gedaan worden. Wij vinden dit heel jammer.

Ook ging de balkon deur niet echt goed dicht vond ik zelf ook niet prettig.

Was beetje zonde van het geld.

Wij zouden heel erg waaderen als wij een keer konden ontspannen. Want dit was een beetje zonde. Vooral dat meneer ons niet veder kon helpen.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 12 april 2018 om 15:28 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw melding op de website www.klacht.nl.
Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.
Wij zouden u echter wel heel graag verder willen helpen.
Daarom verzoeken wij u ook vriendelijk een e-mail te sturen naar ons Contact and Support Center via e-mail adres [email protected]

Alvast bij voorbaat dank.

Team Fletcher Hotels

Alle klachten die gemeld zijn door