Klacht: geen telegraaf ontvangen t.w. ma. 4-7 wo. 6-7 wo. 13-7 en di. 19-7

op 19 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het kan een bezorgfout zijn of de krant wordt niet volledig in de bus
gestopt en door anderen meegenomen.
Gaarne uw bezorger hiervan op de hoogte stellen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik altijd de telegraaf ontvang, en bij niet bezorgen ook niet hoef te betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 20 juli 2016 om 09:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Langerak,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor dit ongemak. Wij kunnen voorstellen dat dit erg vervelend is. Wij hebben alle meldingen doorgegeven aan ons distributiecentrum. Hier zullen zij uw bezorgklachten doornemen met de bezorger. Verder worden de edities die u mist gecompenseerd met uw abonnement door de betaaldatum te verschuiven. Hierdoor betaalt u dus niet voor de edities die u niet heeft ontvangen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Groet, Monique ~ De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Langerak22