Klacht: Geen telegraaf ontvangen i.p.d.v. Nederlands Dagblad

op 11 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 juni 2016 om 15:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Stelwagen,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft de verkeerde krant te hebben ontvangen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Wij hebben contact hierover opgenomen met uw bezorgdienst om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. Ter compensatie verschuiven wij de betaaldatum. hierdoor betaalt u de gemiste krant niet.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Hartelijke groet,

MvS - De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door R.Stelwagen