Klacht: Geen Telegraaf ontvangen

Broekhuis EDE op 20 maart 2014 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 20 maart 2014
Reactie van het bedrijf:

Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor het ongemak. We hebben de klacht doorgegeven aan onze bezorgdienst. We hebben de abonnementsperiode met één bezorgdag verlengd ter compensatie. We verzoeken u vriendelijk om voortaan uw klacht via telefoonnummer 088 –...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 20 maart 2014

Een klant heeft aangegeven dat de Telegraaf niet is ontvangen. Het probleem is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Wij hebben de krant niet ontvangen

Gewenste Oplossing:

Vandaag nog leveren

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 20 maart 2014 om 14:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor het ongemak. We hebben de klacht doorgegeven aan onze bezorgdienst. We hebben de abonnementsperiode met één bezorgdag verlengd ter compensatie. We verzoeken u vriendelijk om voortaan uw klacht via telefoonnummer 088 – 824 824 1 of www.mijntelegraaf.nl te melden. Alvast bedankt en we vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM