Klacht: Geen telegraaf ontvangen

op 20 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 20 september 2016 om 16:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw Van Doorn,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak. Wij hebben gezien dat u de melding heeft doorgegeven. Wij gaan er vanuit dat de bezorger inderdaad niet goed op zijn lijst heeft gekeken welke krant u dient te ontvangen. Zij krijgen hiervan een melding en gaan er vanuit dat dit zo spoedig mogelijk zal zijn opgelost.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Groet, Monique ~De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Dcvandoorn