Klacht: Geen telefoon aansluiting

op 22 februari 2018 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Mh, 15 februari overgestapt van KPN naar Nle alles in 1 met behoud van tel.nr. Aansluiting tv en internet probleemloos verlopen. Helaas geldt dit niet voor de telefoon aansluiting, deze geeft een in gesprek toon.Hierdoor zijn we ernstig gedupeerd. Contact opgenomen met Nle. Klopt meneer het aansluiten kost even tijd. Als u morgen geen telefoon heeft neem dan weer even contact op. Volgende dag geen telefoon. omdat bellen en in de wacht te worden gezet geld kost ben ik verder gegaan met whatsapp. daar begint de hele riedel van voren afaan.Wat vervelend voor u, we hebben het druk, aansluiten kost tijd, aansluiten gebeurd handmatig, we hebben de aanvraag verstuurd.We zijn inmiddels een week verder en nog geen telefoon.Ik hoop dat u een oplossing kunt vinden om dez mensen aan te sporen er nu eindelijk eens werk van te maken. Bij voorbaat dank.

Als mijn telefoon weer is aangesloten

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NLE over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 27 maart 2018 om 14:28 geantwoord

Beste meneer Troff,

Uit onze gegevens blijkt dat u inmiddels een e-mail ontving in reactie op uw klacht, wij ontvingen helaas geen reactie op ons bericht.

Omdat de verstoring in de telefonie inmiddels werd opgelost, gaan wij ervan uit dat uw klacht hiermee is verholpen.

Indien dit niet het geval is, horen wij dit graag van u.

NLEx Klachtafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door H Troff