Klacht: Geen tekening ontvangen van werkelijke getekende keuken

op 11 juni 2016 over Bruynzeel Keukens in de categorie Keukenleveranciers

30 april hebben wij familie Jansen uit tholen een paar wijzigingen in onze bestelde keuken gedaan en is ons beloofd dat we een nieuwe tekening zouden krijgen. Op 11 juni hebben wij gebeld wanneer we de nieuwe tekening te gemoed kunnen zien. En kregen we als antwoord op onze vraag dat ze meer keukens verkopen als alleen aan ons. Maar na 6 weken is het toch niet te veel gevraagd. Als ze een keuken willen verkopen doen ze net of ze veel korting geven en het niet aan de en het niet aan de buuren willen vertellen. Maar als de handtekening is gezet denkt men kat in het bakje en vergeet men dat de mensen ervoor gespaard hebben of een lening voor hebben afgesloten. Maar 14000,00 voor een nieuwe keuken mag je toch wel een wat service en klantvriendelijkheid verwachten.

Excuses en zo snel mogelijk de tekeningen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bruynzeel Keukens over deze klacht.

Bericht van Bruynzeel Keukens

1 jaar geleden - Beste familie Jansen, Heel vervelend dat jullie geen goede ervaring hebben met Bruynzeel Keukens. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de aangepaste tekening per e-mail naar u verstuurd. Uiteraard horen we het graag als we jullie verder kunnen helpen. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Bruynzeel Keukens ^sj

Alle klachten die gemeld zijn door Ordernummer 15177696