Klacht: Geen tegemoetkoming

op 02 juni 2021 over Efteling in de categorie Attractiepark

Vorig jaar Juni hebben wij voor onze cliënten (woongroep met mensen met een verstandelijke lichamelijke beperking). We hebben voor €600 aan kaarten gekocht.
Toen kwam natuurlijk corona. Onze woongroep is ook getroffen door corona, dus een dagje naar de Efteling was natuurlijk helemaal geen optie voor deze kwetsbare mensen.
Onze cliënten zijn nu gevaccineerd en mogen eigenlijk weer buiten huis. Ik heb meerdere keren de Efteling proberen te bellen, en heb elke keer een uur in de wacht gestaan. Uiteindelijk iemand aan de telefoon gekregen en de hele situatie uitgelegd! Onze kaarten zijn niet meer geldig zeggen ze, we zijn te laat om het in te dienen. Belachelijk…het park is nog maar net weer 2 weken open.
Onze cliënten hebben hier heel hard voor gespaard en naar uitgekeken. Schandalig! €600 aan kaarten weg. Wij dachten dat de Efteling zo vriendelijk was voor mensen met een beperking. Nou zo zie je maar, heb je geen bekende naam dan stelt het niks voor. Onze cliënten zijn ontzettend verdrietig. Ze hebben een jaar thuis gezeten, zonder familie of dagbesteding. En nu mag het weer, en dan worden de kaartjes gewoon geweigerd. Schandalig dit.
Echt geen woorden voor! We doen dit niet voor ons zelf. Maar voor onze cliënten die hier zo naar uit hebben gekeken en er zo hard voor gespaard hebben. Dag €600.
Wij hebben hier geen woorden voor!

Hoe moeilijk is het om kaartjes die gewoon betaald zijn om te zetten in nieuwe kaartjes. Wij zijn pas tevreden als dit gebeurd en wij onze cliënten een magische dag kunnen geven. Maar tot nu toe is er niks magische aan.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sdehaas