Mijn Klacht:
Nadat vrijdag 10/10/14 een monteur is langsgeweest om een nieuw kastje te installeren hebben we géén t.v. meer en internet werkt ook maar half.
Ben er wel klaar mee, moet gewoon OPGELOST worden
Gewenste Oplossing:
Voor 17,00 uur vanavond fatsoenlijk internet en een werkende t.v.

