Klacht: geen stroom op een groep voor inductie koken

op 21 juni 2017 over Stedin in de categorie Energieleveranciers

Gisteren 20-06-20017 is Stedin de slimme meter wezen plaatsen maar nu heb ik geen stroom meer op mijn inductie groep meer
Ik heb Stedin gebeld maar zij lossen dit niet op ik kan ook niet in de kast wand alles is verzegeld ik kan dis niet meer koken Als ik een monteur laat komen dan moet ik alles zelf betalen wand de zegels mogen niet verbroken worden dan ben ik strafbaar Stedin scheept ons af dus zit ik zonder kook groep zij zijn niet verantwoordelijk voor wat zij hebben gedaan

opgelost

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stedin in behandeling genomen

Bericht van Stedin

3 maanden geleden - Geachte mevrouw, Wat vervelend om te lezen dat de installatie niet meer volledig werkt sinds het verwisselen van uw energiemeters. Wij begrijpen dat u dit graag zo snel mogelijk in orde wilt zien. Uit onze administratie blijkt dat u ook contact heeft gehad met onze klantenservice. Hierbij is de uitvoerende afdeling gevraagd een monteur terug te sturen. Is er iemand langsgeweest? We horen dit graag van u. Met vriendelijke groeten, Nicole Stedin

Reactie van de melder van de klacht Inge Boersma

3 maanden geleden - Ja het is verholpen dank u wel

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stedin een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stedin

Heeft op 29 juni 2017 om 09:04 geantwoord

Geachte mevrouw,

Goed om te horen dat alles in orde is gemaakt. Mochten wij verder nog iets voor u kunnen doen, dan horen wij dit graag. Voor nu zullen wij deze klacht sluiten.

Met vriendelijke groeten,

Nicole