Mijn Klacht:
Met dit mooie weer gaat half Nederland de Barbecue opstoken.
Maar waarom heet Albert Heijn in Purmerend zijn stokbrood nooit klaar met de opening van de winkel. Ga je vroeg dan geen stokbrood en vanochtend met wat twee kassa’s open dus nog lang in de rij. Morgen maar naar de concurrent om voor 18 man boodschappen te doen.
Gewenste Oplossing:
Als ze dit eens in orde hebben is niet de eerste keer.

