Klacht: geen stekker aan oven

op 24 december 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Helaas ging onze oven vanochtend kapot. denk je snel naar de ikea te rijden en een nieuwe te halen. zo zegt zo gedaan…. maar dan kom je thuis en zit er geen stekker aan de ikea oven.

dan bel je met ikea om te vragen welk type stekker hiervoor gebruikt dient te worden. helaas geeft ikea geen enkele info hierover waardoor ik deze nu niet kan aansluiten en er dus niet gekookt kan worden voor kerst.

Let dus goed op als je elektrische apparaten kooot via Ikea, want zij geven 0 info en service op deze producten. ze verwijzen door naar een electricien, maar die zijn uiteraard gesloten met kerst.

als Ikea nu gewoon had gezegd welk type stekker er op geplaatst dient te worden had er iig een kerst maal op tafel gezet kunnen worden.

Ikea dus heel erg bedankt voor de service dien jullie bieden aan je klanten.
Voor alle mensen, KOOP NOOIT KEUKENAPPARATUUR BIJ IKEA, WANT DAAR ONDERSTEUNEN ZE NIET BIJ

als ikea gewoon had aangegeven welk type stekker ik kon halen bij de bouwmarkt.

of dar ze heel groot bij het afhaalschap hadden vermeld.. let op!!! Geen enkele ondersteuning op deze producten. want dan had ik het namelijk niet gekocht

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door boze ikea klant