Klacht: Geen stage plaats

op 18 mei 2020 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Hallo ik ben in 2017 begonnen met het volgen van een mbo opleiding bij de loi.
Ik heb hetzelfde probleem kan geen stage vinden alle bedrijven. Reeds gehad de loi gevraagd voor hulp maar hierop kreeg ik een lijst van stagebedrijven die ik al had gehad.
Nu heb ik een stage gevonden maar kan mijn opdrachten niet doen en wegens de corona ook nu niet stage lopen ik weet niet meer wat ik moet doen.

En dan zeggen ze maar u krijgt verlenging van 6 mnd maar als je geen stage vind is het weggegooid geld.

Ik zou zo graag de opleiding willen afronden

Mvg naiomi

Iets met de stage uren regelen minder uren.
Of een andere plaats of een vergoeding zodat ik een andere opleiding kan kiezenwasr je wel geholpen word,

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

4 maanden geleden - Beste Naomi,Bedankt voor je bericht.Wij snappen je gedachtegang hierin erg goed en snappen dat de situatie momenteel omtrent COVID-19 voor vele overmachtssituaties zorgt.Je kunt stage (blijven) lopen onder de voorwaarde dat je ook adequaat begeleid en beoordeeld kunt worden. Je wordt daarbij geadviseerd alle richtlijnen van het RIVM en de stageplek met betrekking tot het Coronavirus in acht te nemen. De stage is inderdaad een verplicht onderdeel van je opleiding en moet dus succesvol afgerond worden voordat de opleiding kan worden afgerond.Wij zouden hieromtrent graag met je in gesprek willen gaan. Zou je ons in een persoonlijk bericht kunnen voorzien van het cursistennummer en daarnaast ook een geschikt moment om je telefonisch te kunnen bereiken.Het e-mail adres waarop je ons kunt benaderen is: [email protected] afwachting op je reactie.Met vriendelijke groet,Wishal, LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Naiomi