Klacht: Geen stage kunnen vinden

op 31 januari 2018 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Hallo ik ben een student bij de Loi en ik doe op dit moment een opleiding als doktersassistent ,ik wil graag beginnen met mijn BPV maar er is nergens een goeie stageplek te vinden ,ik heb op dit moment een stage gevonden waar ik niet mijn praktijk examen kan uitvoeren en ook een aantal oefen opdrachten en daar kan ik niet verder mee ,en als ik telefonische contact opneem met de klantenservice dan zeggen ze dat de meeste studenten van mijn opleiding al een stage hebben gevonden , maar elke ervaring verloopt weer anders … zelf staat er ook in mijn BPV boek dat de LOI je zal helpen als je geen stage kunt vinden maar ik moet blijkbaar als zelf maar kunnen uitzoeken.

Wanneer ik een goeie stageplek kan vinden waar ik min. 75%van mijn oefenopdrachten kan uitvoeren en in mijn regio Tilburg

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LOI

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

5 maanden geleden - Beste Aisha, Vervelend dat je nog geen geschikte stageplaats hebt kunnen vinden. Wij willen hier best naar kijken om te zien of wij je ergens mee kunnen helpen. Allereerst vernemen wij graag in een document welke stageplaatsen je hebt benaderd, op welke wijze je ze hebt benaderd en wat de afwijzingen waren. Kun je misschien ook een kopie sollicitatiebrief sturen, zodat hier ook naar gekeken kan worden. Zou je het document willen sturen naar webcare@loi.nl en verwijzen naar het bericht op deze pagina met refnr: 682151. Met vriendelijke groet, Patricia LOI Webcare

Bericht van LOI

5 maanden geleden - Beste Aisha, We hebben je e-mail met de bijlagen in goede orde ontvangen en voorgelegd aan het Stagebureau. Hartelijk dank hiervoor. Zodra er nieuws is, zullen wij je op de hoogte stellen. Met vriendelijke groet, Thirza LOI Webcare

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 09 februari 2018 om 11:27 geantwoord

Beste Aisha,

We hebben vernomen vanuit het Stagebureau dat jouw ingediende Praktijkovereenkomst eergisteren is goedgekeurd en naar jou ondertekend retour is gezonden. Deze kun je spoedig in huis verwachten.

Je kan misschien vanuit de contacten die je opdoet bij dit stageadres, zoeken naar een ander stageadres waar je de rest van je opdrachten kan afronden. Vaak hebben ze daar wel tips/connecties voor.

Wij hebben geconstateerd dat er 174 erkende stagebedrijven bij jou in de regio zijn. Deze zou je eventueel ook nog kunnen benaderen. Je kunt ze terugvinden bij de SBB:

Ik vertrouw er op dat je hiermee verder op weg kunt. Indien er nog vragen zijn, verneem ik het graag! Veel succes alvast met je stage.

Thirza
LOI Webcare

Heeft op 09 februari 2018 om 14:47 geantwoord

Dit is geen oplossing, mijn vraag is eigelijk dat jullie helpen bij het vinden van een stage , en mij een aantal stageplaatsen sturen waar het mogelijk is ''voor een ROC student om stage te gaan lopen en niet voor mij is geen oplossing sorry hoor maar ik ben echt teleurgesteld in deze oplossing....... ik kan hier niet mee verder alleen soliciteren en maar hopen dat ze me zullen aannemen als gewonelijk
...

Alle klachten die gemeld zijn door Soma20