Klacht: Geen staatslot ontvangen 10 juli 2016 wel geïncasseerd

op 09 juli 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Geachte,

Wederom hebben wij geen staatslot betreft 10 juli 2016 ontvangen, deze is wel geïncasseerd door u!!
Gelieve dit vóór morgen nog op te lossen! Zouden uiteraard graag deel nemen en of willen winnen uit de grote prijzenpot!!

de Heer Verstraaten.

Indien bovenstaande z.s.m. opgelost wordt uiteraard en we gewoon deel kunnen nemen uit de gigantische prijzenpot!!

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 09 juli 2016 om 17:22 geantwoord

Geachte heer Verstraaten,

Naar aanleiding van uw klacht stuur ik u deze oplossing.

Wat vervelend dat u de lotnummertoewijzing niet heeft ontvangen. Er is waarschijnlijk iets misgegaan tijdens de postbezorging. Ik bied u mijn excuses aan voor het ongemak. Uw lotnummer voor 10 juli 2016 is: CK 95449.

Overigens heeft het niet ontvangen van de lotnummertoewijzing geen gevolgen voor het winnen van een prijs, omdat dit slechts een kopie is van uw lotnummer, dat gekoppeld is aan uw rekeningnummer. Indien er een prijs op uw lotnummer valt, wordt deze binnen 5 werkdagen overgemaakt op uw rekening.

Wilt u voortaan uw lotnummer per e-mail ontvangen en niet meer via de post, zodat u een aantal dagen voor de trekking uw lotnummer in uw mailbox ontvangt? Dit kunt u eenvoudig regelen via de Klantenservice. U kunt ons bellen op het gratis telefoonnummer 0800 - 023 13 03. Wij zijn u van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 21.00 uur graag van dienst. Uiteraard kunt u ons hierover ook terugmailen, zodat wij dit voor u in orde kunnen maken.

Ik heb geconstateerd dat uw Mijn Staatsloterij account nog niet is geactiveerd. U kunt uw account activeren op onze webpagina www.staatsloterij.nl/mijn Op deze pagina klikt u op de knop 'Nu inschrijven'. U kunt op de volgende pagina uw gegevens invullen in het formulier. In het laatste veld kiest u een wachtwoord. Na het invullen kunt u op de knop 'Verder' klikken om naar de volgende stap te gaan. Op het volgende scherm vult u uw klantnummer 12033553 in. Klik daarna op de knop 'Activeer je account!'. Na het opslaan van de gegevens wordt u gevraagd om deze te controleren. Ook kunt u hier eventuele ontbrekende gegevens invullen. Onderaan de pagina vult u nogmaals het eerder door u gekozen wachtwoord in. Nadat u op de knop 'Activeer mijn account!' klikt is uw Mijn Staatsloterij account klaar voor gebruik. U kunt na het activeren van uw account voortaan inloggen met uw e-mailadres en het door u gekozen wachtwoord.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u veel geluk!

NB typefouten voorbehouden.

Mocht u vragen hebben dan kunt u contact opnemen met de klantenservice. Dit kan telefonisch op werkdagen van 8:30 tot 21:00 via 0800 - 023 13 03 (gratis) of u kunt een e-mail sturen naar klantenservice@staatsloterij.nl.

Maureen Ruiten
Webcareteam Staatsloterij