Mijn Klacht:
Goedenavond ik heb vorige week een mailtje gestuurd dat wij alweer 3 weken geen spotta hebben ontvangen. Ik kreeg van U een mailtje terug dat ik de postcode en huisnr.nog moest doorgeven. Dat heb ik gedaan via antwoorden op u mailtje maar krijg vandaag een berichtje terug dat dit niet doorgestuurd kon worden aan U. Vandaar dat ik U nog even bericht stuur omdat ik lees dat mijn klacht de 16e opgelost is maar daar heb ik niets van vernomen. Hopelijk verneem ik nog van U. Ons postcode is 1033ZX huisnr.14
Gewenste Oplossing:
als wij weer de spotta in de bus krijgen

