Klacht: geen spiegelkast gekregen

op 24 januari 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

31-12-17 spiegelkast besteld via de web shop. Niet binnen gekregen gebeld met jullie. Spiegl blijkt defect terug te zijn gestuurd maar er kan geen ander geleverd worden.
Advies om web in de gaten te houden.
Nu heb ik van de spiegelkast ook de wastafel waskast en waslade besteld. Die staan er nu zonder spiegel die erbij hoort.
Ben hier erg teleurgesteld over vooral omdat wij vinden dat er via jullie een oplossing moet worden gezocht voor vervanging.
Vinden als trouwe web shop klant niet juist te worden geholpen en willen graag oplossing zien.
We wachten geduldig af.
Groetjes a talid

Gewenste Oplossing:

Oplossing een nieuwr kast.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 21 februari 2018 om 15:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door adiltalid