Klacht: Geen spellen

op 23 juli 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb tot 3 x toe betaald voor spellen op mijn android toestel via google play. Wordfeud en funbridge. Maar geen advertentievrije wordfeud en geen spellen ontvangen.

Geld terug of de spellen geleverd

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 24 juli 2017 om 10:58 geantwoord

Geachte mevrouw Scharroo,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers
Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com