Klacht: Geen sms

op 23 februari 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 6 stoelen gekocht. Morgen wordt afgeleverd. Ik heb geen sms of mail gekregen hoelaat. Ik werk op de dag en moet ik ook rekening met mij bas houden! Het wordt gezegd dat ik dag voor een bericht zou krijgen.
Dus niet!!! Ik vind een slordige werk. Skandalig hoe de medewerkers met zijn klanten kunnen omgaan.

Gewenste Oplossing:

Rekening met de klant

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door klant is geen klant meer