Klacht: Geen simkaart

op 08 augustus 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe simkaart aangevraagd, omdat mijn telefoon is gestolen. Nieuwe simkaart zou binnen zijn binnen 2 werkdagen. Dit bleek niet het geval te zijn. Hierom Simpel gecontacteerd. Simpel gaf aan dat er sprake is van een technische storing waardoor de simkaart niet verstuurd kan worden. Volgende dag teruggebeld of het probleem inmiddels is opgelost. Medewerker gaf aan dat hij op de technische afdeling zat en dit probleem makkelijk kon oplossen en ik de nieuwe simkaart binnen 2 werkdagen kon ontvangen. 2 dagen later nog steeds niet ontvangen. Vervolgens weer contact opgenomen met Simpel. Volgende medewerker gaf aan dat het probleem is doorgezet naar de technische afdeling en dat zij binnen 5 werkdagen contact zouden opnemen. Inmiddels een week verstreken en nog steeds niet gehoord van Simpel. Vervolgens weer contact opgenomen en medewerker zei dat hij het zou uitzoeken en dezelfde dag nog zou terugbellen op een ander nummer. Zoals verwacht niets meer gehoord van deze medewerker. Inmiddels 3 weken later en nog steeds zonder simkaart.

Wanneer ik een nieuwe simkaart ontvang en Simpel dit probleem compenseert met mijn factuur van 1 juli 2017.

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

2 weken geleden - Geachte mevrouw Magai, Vervelend om te horen dat er problemen zijn met het leveren van een simkaart. In ons systeem is te zien dat u al contact heeft gehad met onze klantenservice, wij doen ons uiterste best dit zo spoedig mogelijk voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Leon Simpel

Alle klachten die gemeld zijn door shayamagai