Klacht: Geen service, geen actie, geen oplossingen, personeel lacht je gewoon uit!

op 22 mei 2016 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Als manager bezoek je elk jaar zeer veel hotels.
Wat wij dit jaar meemaakten is echt onvoorstelbaar!
Omdat ons kind een ernstige ziekte heeft willen we wat ontspanning omdat we telkens van hospitaal naar hospitaal hoppen.
Ons eerste uitje ging naar de Veluwe bij Van Der Valk Harderwijk.
Op voorhand was een schone kamer gevraagd omwille van infectiegevaar en allergieën.
Bij aankomst kregen we een kamer vol met spinnenwebben en massa stof inclusief kapot getrapte koekjes in de douche, kamer dus niet schoon gemaakt.
Na raadplegen van de receptie kregen we een andere kamer die weliswaar schoner was maar je merkte heel duidelijk dat er niet grondig gepoetst werd.
Bijvoorbeeld tot aan de gootsteen en niet verder, alle hoekjes worden overgeslagen.
Onze buren waren een swiffer gaan halen om zelf te poetsen, ongelooflijk!
We wilden niet moeilijk doen en hebben het er bij gelaten.
Daarna trokken we naar Van Der Valk Duiven, ook een hotel met hoge rating!
Daar zat het zwembad vol met schimmels wat heel gevaarlijk is.
Zeker voor hartpatiënten!
Bij het ontbijt serveren ze leidingwater wat als Spa blauw aangeschreven staat, leidingwater is levensgevaarlijk voor mijn transplanten kind.
Toen ik het proefde sprak ik iemand aan en werd toegegeven dat het leidingwater was.
Ik ben dit gaan melden bij de receptie en kreeg het antwoord dat heel Nederland leidingwater drinkt dus waarom wij niet?
Van transplanten en hartziekten had ze nooit gehoord dat dit niet mocht.
Dus de receptie weet het beter dan de specialisten in een hospitaal, we zijn maar niet in een nutteloze discussie gegaan.
Ze zouden het wel aanpassen, maar een dag later was dit niet gebeurd!
Ze lachen je gewoon uit, of je nu ernstig ziek bent of niet.
We bestellen dan maar roomservice, wat had u gedacht?
Het eten was koud, sorry maar het is enorm druk en we kunnen dit niet opnieuw opwarmen……serieus????
En ja het was blijkbaar druk, de hele nacht was er een feest in het hotel met loei luide muziek tot vroeg in de ochtend.
Slapen kon echt niet!
Er werd nergens bij reservatie aangegeven dat er een lang en luid feest zou zijn.
Zelfs niet op de dag zelf, enkel een bordje dat de bar was afgehuurd, that’s it!
We moesten er maar vrede mee nemen.
En dat voor een hotel waar je ontspannende dagen moet hebben volgens de website!
Tijdens de nacht komen ze dan ook nog eens verschillende keren op je deur bonken, kwajongens???
Geen nachtrust dus!
Wel duidelijk te zien op camerabeelden maar daar doen ze geen moeite voor.
We namen dan ook contact op met Van Der Valk Dordrecht, toen we informatie vroegen over de prijzen want deze stonden slecht aangegeven dan zei hij dat we voor een derde persoon een extra bed diende te betalen.
Terwijl er op de website een vaste prijs stond voor kamer met 3 personen, nergens staat vermeld dat de prijs maar voor 2 personen was.
Volgens mij was dit dus een logische vraag, het antwoord van de FO manager was dat we maar niet moesten komen!
Echt gebeurd en dit gesprek is opgenomen en bevestigd.
Daarna was de maat vol en namen we contact op met het hoofdkantoor van Van Der Valk.
Deze zouden ons terug contacteren.
We legden ook onze situatie uit en vroegen of ze dan toch iets willen doen voor ons zodat we ons uitje waar we zo lang naar uitgekeken hebben opnieuw konden doen.
We verdienen dat ook!
We hebben het management nooit meer gehoord…..
Is dit nog normaal????
Van al de hotels die ik ooit bezocht staat Van Der Valk op de laatste plaats.
De hotels zijn op zich meestal mooi en hoog aangeschreven maar het personeel en service bestaat echt niet.
Bij check in zie je collega’s zelfs kibbelen over dat die lastige klanten nooit op tijd hun kamer verlaten en dat was de persoon in kwestie beu!
Bij ons zwieren ze mijn identiteitskaart gewoon terug op de balie en gooien ze het bakje om te pinnen naar je toe.
Zelfs geen aub of dank u!
Of komt dat omdat ik maar 75€ betaalde voor een kamer?
In duiven betaalde ik nochtans 200€!!
Het valt ons wel op dat vooral het receptie/front desk personeel heel arrogant en onvriendelijk is.
Ze bieden ook geen service!
Ander personeel is wel ok!
Dat mag ook gezegd worden.
Vrienden van ons hadden het ook al bevestigd, deze werden zelfs ziek na eten in hun restaurant.
Net zoals andere mensen.
We weten niet wat er mis is bij Van Der Valk maar het is daar afgelopen….
Schrik ook niet als een medewerker die je aangesproken heeft de deur voor je neus dicht gooit.
De persoon in kwestie had wel uitgeprikt dus niet meer in uniform maar wou toch nog even iets doen.
Als ik management deed in deae hotels dan zou dit allemaal nooit mogen gebeuren.
En ik zou mijn klanten tevreden houden en zeker niet zeggen dat ze niet welkom zijn!

Geld terug en excuses!!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wesker
x