Klacht: Geen service en contact

op 23 juli 2012 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste heer,mevrouw,

Ik heb een bestelling gedaan via Redcoon die door uw bedrijf geleverd zou worden.
De afleverdatum en -tijd,maandag 23 juli tussen 11.21 en 14.21 uur,doorgekregen via mail en sms.Tot zover prima,ware het niet dat ik een ziekenhuisafspraak had om 13 uur en daarom had ik een mail gestuurd (21 juli) om te vragen of de levering een dag later kon plaatsvinden.
Hierop heb ik geen reactie gekregen.

Ik heb mijn dochter gevraagd thuis te blijven en als de levering kwam zou mijn vader er binnen een paar minuten zijn om alles af te ronden.Mijn oude droger stond ook klaar om meegenomen te worden.

Tot mijn verbazing hoorde ik bij thuiskomst hoe alles afgeleverd is.
De bezorgers hebben de nieuwe droger in mijn huiskamer gezet,de oude niet meegenomen,geen handtekening voor ontvangst of even de verpakking nagelopen voor schade.
Zodra de deurbel ging heeft mijn dochter mijn vader gebeld (zat 3 straten verderop) en hij is meteen in de auto gesprongen,3 minuten later waren ze al weg!!!

Mijn dochter van 16 van de rel doordat ze weg gingen en ik van de rel van de schandalige manier waarop tegenwoordig klantenservice verleend wordt.
Ik heb wel de 5 euro verwijderingsbijdrage moeten betalen maar de oude hebben ze mooi niet meegenomen.

Sorry Redcoon,maar door 2 keer (al 1 keer eerder ook door TNT post iets laten bezorgen door jullie,was ook een blamage) op zo’n manier behandeld te worden…ik bestel niet meer via jullie.Dan maar meer betalen voor een goede service.

Dat extra@home in gebreke blijft in duidelijke contactgegevens,o.a. een servicenummer,vind ik ook erg klantonvriendelijk.Dit terwijl er al meerdere mensen geklaagd hebben over contactgegevens.

Ik hoop dat u hier nog op reageert.

Met vriendelijke groet

Helaas heeft mijn vader (met pijnlijke artrosehanden)de wasdroger meegenomen om naar grof vuil te brengen,anders hadden ze terug mogen komen om deze alsnog op te halen.
Ik zou wel graag de 5 euro verwijderingsbijdrage willen ontvangen,die zijn voor mijn vader.
Verder is Redcoon helaas een klant kwijt door de slechte bezorgservice.

Bericht van Extra@home

5 jaren geleden - klant gebeld en uitleg gegeven over de communicatie voor de levering. chauffeurs gesproken en er is wel afgetekend door de klant. klant belt terug en klacht kan vervallen. E@H

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door De Zwaluw