Klacht: Geen service en asociaal

op 21 juni 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zojuist mijn nieuwe Ipad Mini 4 uit de doos gehaald, dol gelukkig natuurlijk! Plaats ik de Ipad voorzichtig in de achterlijk geprijsde Siliconen Hoes van Apple, breekt het glas van mijn Ipad! Volgende dag met mijn nieuwe Ipad naar de Apple store en geven ze mij de schuld dat ik hem kapot heb gemaakt. Ik leg het verhaal uit, en krijg het antwoord dat ik een nieuwe moet kopen:D Zijn ze gek geworden!!!??? Wat kan ik er aan doen dat het een fabrieksfout is?? De bedrijfsleider zegt zelfs dat het mij goed recht is nooit meer een Apple product te kopen. Ik ben al vanaf de eerste iphone trouwe Apple Fan maar nu er helemaal klaar mee! 289 EX BTW betaald voor een nieuwe:D BEDANKT APPLE

Gewenste Oplossing:

Vergoeding van de reparatie en een Itunes Gift card om voor enorme ergernis.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arnold