Klacht: geen service bij correct

op 18 januari 2014 over Correct in de categorie Electronica Winkels - ketens

2 maanden geleden een versterker van Denon gekocht bij Correct in Rotterdam. 1 luidsprekerbox kraakte vanaf het begin maar ik dacht dat het de box was. Nieuwe goedkope box gisteren gekocht, probleem blijft hetzelfde. Het is dus de luidsprekeruitgang op de versterker. Erg irritant geluid, kraakt vanaf het begin met grote regelmaat. Gebeld met Correct vandaag (omdat ik 70 km verderop woon). “Maandag inleveren en dan wordt ernaar gekeken en de versterker opgestuurd naar de fabrikant”. Op mijn vraag hoe ik dan muziek etc. kan luisteren kreeg ik het antwoord dat daar geen oplossing voor is. Want de versterker is dan een paar weken weg en er zijn alleen uitleen modellen voor TV’s. Geen vervangende versterker etc. De dame aan telefoon was verder erg kortaf, onaardig en zakelijk, bleef door verwijzen naar service center en geen vervanging. “u heeft het juist verwoord dat u dan een paar weken geen versterker heeft”. Ik heb juist mijn spullen recentelijk gekocht bij Correct, en ver om gereden, vanwege de service. Niet alleen de service is een echte dissatisfier, ook de dame aan de telefoon is een echte dissatisfier. Online was destijds dezelfde versterker iets goedkoper, maar bewust gekozen voor service van Correct. Vraag me nu af welke service, i.p.v. een 9+ moment creëren, creëert men een echte dissatisfier.

het is een model wat uit de handel gaat; laat mij hem gewoon inleveren en direct een nieuwe krijgen. Met of zonder bijbetaling, dat zou service zijn. Ik woon zelfs 70 km verderop, dan moet ik 4 x rijden... Maar weken geen radio, muziek etc hebben is gewoon slecht en wat mij betreft een reden om nooit meer naar Correct te gaan. Tenzij het opgelost wordt. En vooral de "service" aan de telefoon moet beter, want dit is dramatisch. Er wordt gewoon niet mee gedacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Correct

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Correct nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fred en Ilonka