Klacht: Geen service

op 25 december 2012 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik bestel een tv bij bol.com, word correct geleverd MAAR glasplaat van plasma is stuk, toestel word niet vervangen, als er iets stuk is verwacht je op zen minst een vervanging, hier niet, moet geretourneerd worden, en dan 4 weken wachten op terugbetaling.

bestel in afwachting van terugbetaling hetzelfde toestel opnieuw word correct geleverd MAAR word nog meer stuk geleverd dan het eerste!!

IK word op geen enkele manier geholpen, ze wijken niet af van hun standaard procedure! Dit kan niet!

2 tvs betaald geen tv ondertussen en nog geen geld terug enkel een cadeaubon ter waarde van 50 euro?

Die denken echt toch niet ik een derde keer ga bestellen??? dat er eens iets misloopt ok tot daar aan toe, maar geen 2 keer op een rij en zeker niet in diezelfde week.

Gewenste Oplossing:

een tv die snel geleverd word aan verminderde prijs en in correcte staat, en 1 die onmiddelijk terugbetaald word, of nog beter beiden die onmiddelijk terugbetaald worden! zo ik via een andere website kan bestellen waar ik meer betaal maar waar ik tenminste service krijg!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 03 januari 2013 om 14:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van Herreweghe,

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen.

Inmiddels is er contact met u opgenomen. Hopelijk is uw klacht naar tevredenheid opgelost. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in antwoord op de verstuurde e-mail.

Met vriendelijke groet,
bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door Nooitmeerboldotcom