Klacht: Geen service

op 11 maart 2020 over ICI Paris XL in de categorie Parfumerie winkels

Online 2 producten gekocht. Betaald en de volgende dag pas, vlak voordat de bezorging plaats vond, een email gekregen dat 1 van de producten er niet bij zat en dat ik zelf maar in de winkel moest gaan kijken of ze het nog hadden omdat ze het niet na konden leveren! Gewoon een crème van Estée Lauder die al jaren in het assortiment zit! Hoezo kan dat niet na geleverd worden? Als ik tijd had gehad om naar de winkel te gaan had ik het niet online gekocht. Ook nog 5 dagen moeten wachten voordat geld teruggestort werd. Absoluut geen service! Ik ga voortaan alleen nog maar naar Douglas, hun service is stukken beter!

Ik was tevreden geweest als ICI Paris het product had na geleverd, ook al had ik daar een paar dagen op moeten wachten. Dat jullie het niet meer kunnen naleveren geloof ik niet. Het gaat om een product wat al jaren in het assortiment zit. ICI Paris had ook uit kunnen zoeken welk filiaal het product op voorraad heeft en dat op laten sturen naar mij. Ik vind zoals het nu is gegaan heel slecht.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ICI Paris XL

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ICI Paris XL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rissa68