Klacht: geen service

op 20 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb ene Grita gesproken. Op de website van arriva zelf en 9292.nl kun je je reis plannen en bijbehorend abonnement zoeken mét prijs. Ik kwam uit op Altijd Vrij Gelderland. Voor €133,50. Helaas kon ik het desbetreffende abonnement NERGENS voor die prijs vinden. Ze maken reclame voor een incorrecte prijs. Hieropvolgend heb ik Grita gesproken. Die op geen enkele wijze mij tegemoet wilde komen. Geen service. Nul. Ook probeerde ze de schuld af te schuiven op 9292.nl. Maar helaas geeft de reisplanner van arriva.nl precies het zelfde advies. Na gevraagd te hebben of ik een leidinggevende mocht spreken werd mij dat geweigerd. Haar woorden: ”Ook al was de leidinggevende er ik zou je toch niet doorverbinden”. Verschrikkelijk onbeleefd.

met een tegemoetkoming? hier kun je als bedrijf toch niet mee weg komen?

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 20 juli 2017 om 10:14 geantwoord

Beste gedy,

Ik vind het erg jammer om te lezen dat je dit hebt ervaren! Ik heb je reactie doorgestuurd zodat het besproken kan worden.

Ik heb begrepen dat je inmiddels ook contact hebt gezocht via Facebook. Mijn collega zal er alles aan doen om je zo goed mogelijk te helpen!

^SM
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door gedy