Klacht: Geen Service…

op 20 juni 2017 over EYelove in de categorie Internetshops - Brillen en lenzen

Mijn vriendin wilde een zonnebril waarmee ze kon lezen. Deze hebben we ook gekregen. Een normale opticien vraagt hoe je hem gaat gebruiken. Mijn vriendin wilde deze dus gebruiken als zonnebril maar ook mee lezen, merk je het nuance verschil? Ze heeft nu een zonnebril die NIET als zonnebril bruikbaar is. Het had dus een multi-focale bril moeten zijn, wist zij veel het verschil daartussen. Ik ben dus teruggegaan naar DA drogist in Delft en helaas ze konden niks meer voor mij doen.

Als mijn vriendin WEL een zonnebril krijgt waarmee ze kan lezen. Ik weet ik moet bijbetalen voor multi-focus maar dat is geen probleem.

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar EYelove over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door EYelove in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat EYelove een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EYelove

Heeft op 21 juni 2017 om 12:51 geantwoord

Geachte mevrouw Bot,

Na aanleiding van het telefoongesprek met Dhr van der Blom sturen wij u volgende mail.

Wij vinden het vervelend om te horen dat u de bril wegens een miscommunicatie niet kunt gebruiken waar u hem voor had bedoelt.
Wij willen dit graag voor u oplossen.
U mag met de bril terug gaan naar de winkel. Wanneer u daar uw enkelvoudige leesbril inlevert, zal er tegen bijbetaling van €50,- voor u een multifocale zonnebril worden besteld.
Zou u ter bevestiging deze bril mee willen nemen naar de winkel?

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door hhvdblomgmail