Klacht: Geen service

op 11 augustus 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Beste caiway,

In april zijn wij verhuisd naar Caiway gebied. Helaas hebben wij vanaf de eerste dag problemen. Ten eerste werd er door Caiway niet gehouden aan de activeringsdatum voor het abbonement op ons nieuwe adres. Toen wij hierover hebben gebeld werd gezegd dat wij het te laat hadden aangevraagd. Er is aantoonbaar bewijs dat dit niet zo is.
Vervolgens worden er installaties in huis uitgevoerd die na twee keer nog niet voor een goede werking van internet zorgen. De derde keer zelf proberen om te lossen door naar de klantenservice te bellen. En een ongeduldige, onbeleefde en zeer geirriteerde medewerker hangt in me oor op. Waarop ik terug gebeld om de situatie uit te leggen en over de medewerker te informeren, word er nog moeilijk gedaan om een monteur te sturen. Als er dan eindelijk een monteur mag komen wordt er geen compensatie vanuit Caiway geboden vanwege de slechte service. Niet eens een excuses voor het gedeag van de medewerker.

Uiteindelijk na het derde bezoek van de monteur werkt alles prima. We hebben geen klachten over de werking. Wel zijn we zeer teleurgesteld in de manier waarop Caiway zijn klanten te woord staat. Erg geschrokken vooral van de klantenservice medewerker.Dit is geen klantvriendelijke houding en dat tegen een vrouw die haar uiterste best doet het met de hulp van iemand ,die ervoor gekozen heeft anderen service te bieden en er betaald voor krijgt, het probleem op te lossen. Hoe gaat de klantenservice dan om met bijvoorbeeld ouderen mensen waarbij geduld een cruciale rol speelt.

Nogmaals, heel erg teleurstellend!

Om te beginnen een excuses!

Daarnaast een kleine tegemoetkoming voor de emotionele schade die door de klantenservice medewerker is aangericht. Het liefst in de vorm van een maand gratis gebruik van de provider of een retour van de monteurskosten.

En als laast hopen wij dat we met Caiway op een vreedzame en servicegerichte manier verder kunnen gaan als provider. Alvast bedankt.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 12 augustus 2016 om 12:26 geantwoord