Klacht: GEEN SERVICE!

op 07 mei 2016 over Lyca mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Erg vervelend dit Lyca. Voor de 3e keer al binnen 1 maand zit ik meer dan 2 dagen zonder service. Nadat ik jullie de vorige keer een persoonlijk bericht gestuurd had, kreeg ik pas na 2 weken reactie. Bijzonder onprofessioneel. Wat kan ik doen om weer service te ontvangen? Graag een andere oplossing dan ‘een nieuwe simkaart kopen’.

B.v.d.

Gewenste Oplossing:

Als ik weer service heb! En jullie eens binnen 1 dag antwoorden i.p.v. pas over 2 weken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lyca mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lyca mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tennis4life