Klacht: Geen serves

op 22 juli 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

na twee maanden gaat het scherm van de telefoon gekocht bij BCC kapot dit valt niet onder de garantie, ok. MAAR reparatie kost net zoveel als het toestel en duurt drie weken een gemiddeld scherm kost €30.00 en is in een uur gedaan deze is 5x zo duur en neemt 3 weken

een snelle reparatie tegen een redelijke prijs en zonder een complete reset van het toestel.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 31 juli 2017 om 13:00 geantwoord

Beste heer Klomp,

Bedankt voor u bericht. Vervelend om te vernemen dat de reparatie kosten van uw telefoon hoger uitkomen als dat u had verwacht.

Helaas hebben we geen sturing in het reparatie traject noch de kosten die dit met zich meebrengt. De prijsopgave welke u heeft ontvangen komt rechtstreeks vanuit het reparatie bedrijf.

BCC is afhankelijk van externe reparateurs en helaas is er geen mogelijkheid om het traject voor u te versnellen.

Dat neemt niet weg dat ik het vervelend vind voor u. Mocht u ergens nog mijn hulp bij nodig hebben dan kunt u mij altijd mailen.

customercare@bcc.nl

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geholpen.

Kim
BCC Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door Jan-Hees