Klacht: Geen schadevrijejaren voor snorbrommer

op 01 juli 2016 over SAA Verzekeringen in de categorie Verzekering

Ben overgestapt naar andere verzekering en moet nu het dubbele betalen omdat er geen schadevrije jaren worden vermeld op het opzegformulier
Heb herhaaldelijk gebeld en kreeg als antwoord dat het niet gebruikt word bij brommers//dus bij bromfiets verzekeringen gelden geen schadevrije jaren en kan je als je overstap de volle mep betalen//.
Ik vind dat niet eerlijk.

Als ik een duidelijk antwoord zou krijgen WAAROM niet.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SAA Verzekeringen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SAA Verzekeringen nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SAA Verzekeringen in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SAA Verzekeringen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SAA Verzekeringen

Heeft op 05 juli 2016 om 08:22 geantwoord

Uiteenzetting gegeven over hoe de opbouw van de verzekering is. De betreffende maatschappij waar de verzekering was ondergebracht heeft in dit verzekeringsproduct geen bonus / malus ladder opgenomen om de premie te bepalen. Doordat er geen bonus / malus ladder is worden schadevrije jaren niet geregistreerd en niet vermeld op het royementsaanhangsel.

Alle klachten die gemeld zijn door Paula Kruidenier