Klacht: Geen ruilmogelijkheid

op 16 juni 2021 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Onlangs heb ik bij de Hema 3 producten gekocht, waarbij ik niet kon passen in de winkel (badpak, slippers en sporten). Helaas bleken alle 3 de producten bij thuiskomst te klein.
Ik ben het direct gaan terugbrengen, maar de bon ben ik onverhoopt kwijt geraakt. Als vaste klant heb ik een “mijn Hema” klantenkaart waarop ik al mijn aankopen laat registreren. Hierop is zichtbaar:

– het filiaal en de woonplaats
– de datum van aankoop
– het ordernummer
– de producten die zijn gekocht inclusief foto
– het aankoopbedrag

Daarnaast heb ik nog de pinbon en alle prijskaartjes hangen nog aan de kleding. Dit leek mij voldoende om de bestelling te mogen retourneren maar niet bleek waar.

Zowel in de winkel als twee keer via de klantenservice kreeg ik te horen dat zij niet akkoord gaan met deze retour. Omdat ik wekelijks winkel in de Hema heb ik voorgesteld om de producten in een grotere maat te ruilen of een waardebon uit te keren, maar ook dit was niet mogelijk. Hierdoor ben ik zeer ontevreden en dien ik een klacht in. Ik zie dit graag anders.

Als ik de 3 producten mag ruilen voor andere producten of de bestelling mag retourneren

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Media productie bedrijf