Klacht: geen ruilbon gekregen

op 30 juli 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ging vandaag 2 ongeopende rolgordijnen terugbrengen van 45.49 euro
stuk. ik kreeg geen ruilbon maar mocht wel iets anders in de plaats nemen.
is dit wettelijk? men mag dit dan wel vermelden bij aankoop.
dit staat niet vermeld op het kastikket.
ik ben geen tevreden klant en zal ook nooit nog naar leenbakker gaan.
ik zal ook al mijn vrienden en kennissen verwittigen voor ze nog aankopen gaan doen bij leenbakker
aankoop gedaan bij leenbakker hasselt-kuringen

Gewenste Oplossing:

ik vind dat het duidelijk moet gezegd worden bij aankoop dat er geen
ruilbon word gegeven. het mag ook op het kastikket vermeld worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door ann thuwis