Klacht: Geen RMA codes ontvangen dus weet ook niet hoe het terug te zenden

op 04 juli 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Beste,

Mijn bestelling #18046260
Invoice number 47336461
Pick plan id 2981979
Bar code nr 36660515

Totaal 223.85 euro betaald met visa, wens ik terug te sturen en volledig terugbetaald krijgen, maar ik krijg geen uitleg en geen RMA codes om het terug te sturen.
Ook heb ik bij DHL INKLARINGSKOSTEN voor de verzending met airwaybill nummer 2074896165 nog eens 87,48 euro moeten betalen, ook deze zou ik graag teruggestort krijgen. Bij DHL zeiden ze dat ze dit voor de helft zouden moeten doen.

-Ik zou graag de zending terug opsturen, maar weet dus niet hoe, op de site heb ik kunnen aangeven per artikel dat het niet past, maar verder dan dat geraak,ik niet en krijg ik geen codes of whatever om verdere stappen te doen. Stuks zijn de 30 dagen voorbij?!?
- ik zou het betaalde bedrag teruggestort willen krijgen van de alle artikels ( ik wil de volledige bestelling terugsturen)
- ik zou de extra losten bij DHL die ik betaald heb willen teruggestort krijgen

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 04 juli 2016 om 21:34 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Eva van looy