Klacht: geen retourbon!

ik heb een bestelling gedaan bij mister-auto.nl en toen ik het pakket in huis hda kwam ik erachter dat ik de verkeerde bougies had besteld.
dus deze wilde ik retour sturen. dus ik heb gemaild en de retourbon zou op de site zijn aangemaakt. Nu kon ik niks vinden op de site dus ik heb gebeld en de meneer aan de telefoon zei dat de retourbon er niet was dus die zou ik gemailt krijgen. Ik heb geen mail ontvangen met een retourbon dus ik heb nog een paar keer gemaild, maar geen reactie gekregen.
ik vind dat je bij elke winkel of webshop de producten retour moet kunnen sturen. Om welke reden dan ook binnen 14 dagen.
de mensen bij mister-auto.nl willen deze 14 dagen gewoon uitstellen zodat het niet meer retour kan.
Ik bestel er NOOIT meer wat.

ik ben tevreden wanneer ik een retourbon ontvang of wanneer ik mijn geld terug krijg.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mister Auto Webshop

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mister Auto Webshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door angeliquebodewes